Pri našem delu uporabljamo ekonomske in ekonometrične metode za analizo dogajanj v umetnosti ter kulturnem in kreativnem sektorju. Kreativni sektor (npr. arhitektura, oblikovanje, oglaševanje, računalniške igre, kreativni turizem …), za svoje delovanje uporablja kulturo kot vložek in pri tem ustvarja proizvode in storitve, ki prispevajo k ekonomskemu, okoljskemu, socialnemu in prostorskemu razvoju gospodarstva in družbe.
Na področju kulturnega in kreativnega sektorja izvajamo bazične in aplikativne raziskave v sodelovanju z različnimi ministrstvi (MGRT, MK), Evropsko komisijo, Centrom za kreativnost in občinami. Naši sodelavci so aktivni tudi na mednarodni ravni pri delu institucij, kot so Konferenca Združenih narodov o trgovini in razvoju (UNCTAD), Association for Cultural Economics International (ACEI), Kompendij kulturnih politik in trendov, Mednarodna organizacija za študije umetnostnega trga (TIAMSA) in urejajo mednarodne knjižne zbirke in edicije pri vodilnih tujih založbah.
Najpomembnejše aktivnosti, ki jih izvajamo, so:
Statistična analiza kulturnega in kreativnega sektorja
Analize različnih panog (oblikovanje, arhitektura, glasba, muzeji, knjižnice …)
Strokovna podpora odločevalcem pri pripravi strategij, akcijskih načrtov in podpornih politik
Oblikovanje predlogov upravljanja in financiranja zgradb kulturne dediščine
Podpora pri kreativno urbani regeneraciji mest
Ekonometrične, statistične in matematične analize pojavov in dogajanj v kulturnem sektorju
Ocenjevanje ekonomskih učinkov kulturnih dogodkov z metodami vzročnega sklepanja
PUBLIKACIJE NA PODROČJU KULTURE IN KREATIVNEGA SEKTORJA
Ta spletna stran uporablja piškotke. Obvezni piškotki in piškotki, ki ne obdelujejo osebnih podatkov, so že nameščeni. Z vašim soglasjem pa vam bomo naložili tudi piškotke za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje.